I ORGANIZACJA GRUPY
6.00 – 8.20
schodzenie się dzieci,
praca korekcyjno – kompensacyjna i praca z dzieckiem zdolnym,
indywidualne zajęcia rewalidacyjne, terapii logopedycznej,
zabawy swobodne.
8.20 – 8.30
zabawy ruchowe ze śpiewem lub tańcem, gimnastyka.
ŚNIADANIE
8.30 – 9.00
zabiegi higieniczne w łazience,
pomoc w przygotowywaniu stolików do posiłku,
doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
II ZAJĘCIA EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZE
9.00 – 9.30 ( dzieci młodsze)
9.00 – 10.00 ( dzieci starsze)
zajęcia edukacyjne organizowane przez nauczyciela wynikające z realizacji podstawy programowej ( zabawy dydaktyczne rozwijające mowę i myślenie ruchowe, umuzykalniające, badawcze, plastyczne )
DRUGIE ŚNIADANIE
10.00- 10.15
zabiegi higieniczne w łazience,
pomoc dyżurnych w przygotowywaniu stolików,
doskonalenie samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
III ZABAWY SWOBODNE, POBYT NA ŚWIEŻYM POWIETRZU LUB ZABAWY SWOBODNE I RUCHOWE W SALI I NA HOLU
10.15 – 11.45
czynności samoobsługowe w szatni,
czynności porządkowe w ogrodzie, zabawy i gry organizowane przez nauczycielkę,
spacer,
wycieczka,
zabawy wg pomysłów dzieci oraz inspirowane przez nauczycielkę.
OBIAD
11.45- 12.00
zabiegi higieniczne,
pomoc dyżurnych przy nakrywaniu stolików,
doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
IV CZAS RELAKSU
12.15 – 14.00
( grupy młodsze) – odpoczynek poobiedni na leżakach
( grupy starsze) – relaksacja, zabawy integracyjne, zabawy swobodne, udział w zajęciach dodatkowych
PODWIECZOREK
14.00 – 14.15
zabiegi higieniczne w łazience,
pomoc dyżurnych w przygotowywaniu stolików,
doskonalenie samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
V ZABAWY SWOBODNE I INTEGRACYJNE
14.20 – 17.00
zabawy ruchowe,
praca indywidualna,
zabawy swobodne,
zabawy integracyjne o charakterze wychowawczym ,
prace porządkowe.